maandag 29 februari 2016

Beauty Beee

Hoi Beauty's,
Young Beauty is een webshop waar je natuurlijke verzorgingsproducten kunt kopen voor een jonge huid. Wat ik merk is dat ze ontzettend veel rekening hebben gehouden met de prijzen!
Ze hebben verschillende merken die ze verkopen.
Neem vooral een kijkje op hun website: www.youngbeauty.nl
 
 
Ik ben enthousiast begonnen met testen van deze nieuwe Beauty Beee lipbalm!
Deze heerlijke lippenbalsem zorgt voor een extra goede hydratatie en beschermt je lippen tegen invloeden van buitenaf.
Dit is de lippenbalsem Beauty Beee Very Berry. Het heeft een erg lekkere, zoete aardbei geur. Deze balsem is 100% natuurlijk. De very berry bevat Shea Butter en Kokos Olie. Er zijn helemaal geen parabenen, kleurstoffen, paraffine of siliconen in te vinden!
 
 
Ik vind de Beauty Bee een erg fijne substantie hebben. Heerlijk zacht waardoor je het lekker op je lippen kan aanbrengen. Doordat je met je vinger in het lippenbalsem potje gaat, is het wel sterk aan te raden om je handen te wassen voordat je de lippenbalsem gebruikt. Zo voorkom je dat je onnodige bacteriën in je potje krijgt.
Een keer per dag is in principe voldoende maar mochten je lippen in de middag bijvoorbeeld weer droog zijn, breng dan nog gerust wat zachte lippenbalsem aan.
 
 
Zoals je ziet is de balsem volkomen kleurloos. De verpakking vind ik er super mooi uit zien!
Het is net wat vrolijker dan een gewone lippenbalsem. Het zit ook nog eens verpakt in een super leuk doosje. Met een mooi poppetje er op. Dit vind je terug op alle Beauty Beee verpakkingen.
 
 
Niet alleen heb ik een Beauty Beee lippenbalsem gekregen, maar ook als cadeautje heerlijk, ruikende hotties! Dit zijn van die lekkere geur tabletjes die je in een brandertje moet leggen. Deze hotties komen zeker goed van pas!
 
Ik heb nog een ander product mogen testen van Young Beauty, namelijk een product uit de lijn : Amie. Ben jij benieuwd wat voor een product?
Hou dan mijn blog in de gaten!
 
Liefsss,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten