woensdag 24 februari 2016

Utsukusy Pitta crème.

HoiHoi!
Even geleden heb ik een proefmonster pakketje ontvangen van Utsukusy!
Heb je het artikel daarvan nog niet gelezen dan kan je op deze link klikken:


Deze crème komt uit de lijn, Ayurvedische. Deze lijn is verdeeld in drie dosha's. Vaak heb je één dominante dosha. Dosha's zijn een combinatie van de vijf elementen, Ether, Wind, Vuur, Water en Aarde.Als de elementen gecombineerd worden krijg je dus de drie dosha's: vata, pitta en kapha. De dosha's hebben bepaalde kwaliteiten die invloed hebben op ons lichaam, geest, emoties en gedachten.
Hiervoor bestaat een test! Klik op deze link als je wil weten wat jouw dosha is:
Doe de test!
Bij mij is er uiteindelijk Pitta uitgekomen! Daarbij hoort deze crème.

 
Wanneer bij jou pitta uit de test komt, ben je een 'pitta persoon'. Pitta is vuur, dit houdt in dat je graag heet en pittig eet. In mijn geval klopt dat! De pitta crème is een rustgevende crème voor de gevoelige huid. Ik merk dat deze crème van echte kwaliteit is! Deze crèmes worden voornamelijk gebruikt in schoonheidssalons. Het voelt heerlijk aan op je huid. Ik heb snel bij crèmes dat ik al snel even later er niks meer van voel. Maar deze crème trekt heerlijk in waardoor je gewoon voelt dat je huid rijk gevoed word!
 
 
De crème is te bestellen op www.utsukusy-schoonheid.nl
Voor slechts €22,00.
Het voordeel is ook nog eens dat je weinig van deze gezichtscrème nodig hebt!!
Perfect om je eigen huid een mini-schoonheidsbehandeling te geven met deze heerlijke crème. Kijk voor meer heerlijke producten op de site.

Liefss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten