maandag 21 maart 2016

Utsukusy Pitta olie!

Hoi allemaal!
Vandaag een interessante review!
Over de Pitta olie van Utsukusy!
Het komt uit de zelfde serie als de eerder gereviewde Pitta crème:
 
 
Deze pitta olie is een van de 5 Ayurvedische oliën die gebruikt worden in de schoonheidssalon (en verkocht worden op de website) van Utsukusy.
Het is een drogende olie en je kan deze dan ook voor verschillende handelingen gebruiken. Daar houdt toch iedereen van, multifunctionele producten?
De pitta olie kan je gebruiken als een bodylotion (een bodyolie) en de olie is zelfs geschikt voor het gezicht. Een drogende olie wil zeggen dat deze snel intrekt.
Wat ook nog echt ideaal is, is dat je deze kan gebruiken als OCM. OCM betekend: the Oil Cleaning Method. Je kan deze olie dus zelfs gebruiken om te reinigen!
Denk aan een packing. Breng een paar druppels aan op je gezicht en leg een warme doek erover. Dit laat je zo heerlijk intrekken.
 
Omdat het een olie is kan je het ook als massageolie gebruiken, voor je hele lichaam. Het is heerlijk om een hoofdhuid massage te geven omdat je de olie goed uit je haren kan wassen. Verder is een voetmassage ook heerlijk, hiermee kan je veel druk verminderen.
Gebruik het als een badolie of voor in een voetenbadje, een paar druppeltjes zijn voldoende.
 
 
Ik vind deze olie echt te gek!
Het eerste wat ik ging proberen was, mijn armen en benen insmeren met de olie en daarna onder de douche afspoelen. Dit werkt heel rustgevend. Heerlijk als je even wat stress hebt, in de knoei zit met je emoties of als je een te vol hoofd hebt.
Ik wist niet dat je het zo goed zou voelen.. Ik voelde mezelf zo rustig na het douchen. Echt gewoon relaxt!
 
 
Je kan zelfs wat druppeltjes olie mengen met de Pitta gezichtscrème.
Ik heb dat gedaan en ik merkte dat de crème sneller in trok!
Natuurlijk kan je de olie en crème ook los van elkaar op je huid aanbrengen maar dit is toch net iets makkelijker! 
 
De olie word gelijk opgenomen in je bloedbanen. (Dan moet ik er wel even bij zeggen dat zwangere vrouwen hiermee uit moeten kijken.) In de olie zitten etherische oliën. Doordat ze in de bloedbanen terecht komen, worden ze ingezet om afvalstoffen af te voeren.
De heerlijke geur van de olie ruik je nog steeds na het douchen! Heerlijk vind ik dat.
 
De pitta olie is zuinig in zijn gebruik en doet echt waar het product om bekend staat!
 
Op www.utsukusy-schoonheid.nl kan je deze olie vinden!
Ik ben fan van deze pitta olie!!
 
Liefss!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten